Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada.

Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada

dimarts, 10 de desembre del 2013

TAULA DE POSTRES

Feia temps que volia preparar una taula de postres, doncs he tingut la oportunitat de fer-ho per celebrar l'aniversari de la Berta.
Vaig començar a mirar per internet varis tipus de presentacions, idees, temàtiques, etc.
El que tenia clar era que havia de combinar dolç i salat, perquè havia de ser un berenar- sopar.
Vaig fer tota una llista del que hi volia possar i ho vaig dividir en tres parts:
  • La primera hi havia unes plates amb llesquetes de pa amb tomàquet, unes amb truita de papates, altres amb butifarra blanca, llangonissa i fotmatge. També hi vaig possar-hi pa de motlle amb formatge i pernil dolç.
  • La segona, que era la part central, hi vaig possar el pastís, part important de la celebració. També com a refrencant vaig fer unes broixetes de fruita.
  • I la tercera, era la part més dolça. Uns cupcakes red velvet amb crema de formatge, unes galetes decorades amb glassa en forma de papallones, unes flors fetes a partir de nuvols en forma de cor (idea treta de de Keyks),i unes piruletes de xocolata blanca amb la foto de la Berta.















1 comentari:

  1. Cada dia et superes més!!!! Quina passada :) Pel meu aniversari estas convidad i si vols portar alguna coseta jejejeje Un petó.

    ResponElimina