Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada.

Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada

dilluns, 2 de desembre del 2013

MOLTES FELICITATS OLEGUER

L'Oleguer, diumenge passat va celebrar el seu aniversari amb els seus amics, fent una dinar a casa. I com a sorpresa per tots, la seva mare em va encarregar un pastís. Tot parlant amb la Núria de la temàtica del pastís s'ens va acudir que la manera de fer sentir-se com el jefe de la banda seria amb l'estrella del Sherif.
Aquí teniu el resultat:






El dintre està fet a partir de dos pans de pessic, un de xocolata i l'altre normal. El farciment, en un pis hi ha mermelada d'aranyons i l'altre una crema de xocolata amb sucre bru ("moreno"). Recobert de fondant donant la forma de l'estrella. La decoració també es fondant.

Espero que us hagi agradat. I si voleu podeu deixar les vostres opinions i comentaris.
Gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada