Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada.

Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada

divendres, 2 de novembre del 2012

Hola a tothom

Hola a tothom! Em presento: sóc la Carola.
A mi sempre m'ha agradat la creació, sigui en fotografia, en repostaria, en diseeny, etc.
Al mes de desembre passat em va caure a les mans un llibre de Cakepops de la Bakarella. No coneixia quasi bé res de la repostaria decorativa i a arrel d'aquest descobriment vaig anar-m'hi introduint. Primer els cakepops, desprès els cupkakes i per últim les galetes.
Es un món fascinant, com més hi entro més m'agrada i per això m'he decidit a fer conèixer les meves petites creacions.

1 comentari:

  1. Ja era hora!!!!
    Molta sort en aquesta nova etapa.
    Quin serà el següent pas?
    NO LIMITS!!!

    ResponElimina