Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada.

Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada

divendres, 19 de febrer del 2016

PER MOLTS ANYS NÚRIA




El dia 14 de febrer va ser l'aniversari d'una molt bona amiga, la Núria. Nomès n'ha fet 50. Ara comença una nova etapa de saviesa i experiència. I també amb ganes d'aprendre, d'asseborir moments amb la familia i amics. Donar l'importancia que cal amb les cosetes cotidianes.
Qui diu que una dona als cinquanta anys ja es gran??
Avui en dia les dones estem més actives que mai. No ens resignem a nomès treballar a dins i a fora de casa, sinó que volem saber més, disfrutar més, cuidar-nos més. En resum viure, viure i viure.
Dir-te que estic molt contenta de poder ser amiga teva i poder compartir moltes experiències.

Pastís de xocolata farcit de maduixa.
Decorat amb fondant

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada