Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada.

Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada

dimarts, 28 de maig del 2013

PASTÍS DE FORMATGE

L'altre dia buscant uns papers vaig trobar una recepta de pastís de formatge que em pensava que l'havia perdut. Aquesta recepta, recordo que me la va donar una companya de classe quan feia 8è d'EGB. Imagineu quants anys fa!!. Doncs bé avui la he tornat a fer. El seu sabor m'ha portat molts records que havien quedat enrere.
Es molt fàcil de fer. L'únic que en aquella època es feia sevir un tipus de formatge que ja no es troba, però l'he substituït pels kiris o també n'hi ha de marca blanca al Carrefour.

Ingredients:

  • 6 Kiris
  • 9 cullerades soperes de sucre
  • 4 cullerades soperes de Maizena (farina de blat de moro)
  • 3 iogurts naturals
  • 3 ous sencers
Preparació:
Abans de tot engeguem el forn que es vagi escalfant.

En un vol hi posem tots els ingredients junts i els barregem amb el turmix o amb una batedora fins que quedi líquid.



Avocar-ho en un recipient per anar el forn. Us recomano que no sigui massa gran de diàmetre, sobre un 22 cm. Quan més gran més prim queda el pastís. (Que es el que m'ha quedat a mi).




Posar-ho al forn entre mitja i tres quarts d'hora a una temperatura de uns 180º. I ja estarà.




ESPERO QUE US AGRADI






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada